Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Brand name, jeho tvorba a oceňování
Hudcová, Lucia ; Pernica,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca je zameraná na problematiku tvorby a oceňovania brand name spoločností. V teoretickej časti objasňuje náplň samotného pojmu brand name a formuluje metódy a postupy v procese tvorby a ocenenia značky na základe súvisiacich teoretických východísk. Taktiež je práca zameraná na rolu brandu vo formulácii marketingových stratégií. V praktickej časti je vykonaná analýza súčasného stavu v ČR a analýza brandu konkrétnej spoločnosti NetWings solutions s.r.o. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť vybranej spoločnosti ďalšie postupy v procese udržania a ocenenia brandu na základe vykonaných analýz.
Problematika ohodnocení vybraného podniku
Peloušek, Jiří ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice ohodnocování podniku a implementaci teoretických poznatků získaných pomocí různých metod do specifických podmínek akciové společnosti CS Expres, která se zabývá přepravou kusových zásilek. Praktická část práce je zaměřena na finanční a strategickou analýzu firmy. Návrh ohodnocení společnosti je proveden pomocí teoretických metod, ale také stanovením specifických kritérií podle nichž lze odhadnout reálnou cenu firmy.
Návrh koncepce oslovení projektantů
Halvová, Darja ; Bayer, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce na oslovení elektroprojektantů divizí Automatizace a pohony společnosti Siemens, s. r. o. Skutečný stav ve firmě byl prozkoumán SWOT analýzou. Pomocí dotazníkového šetření byly určeny hlavní kritéria, podle kterých se elektroprojektanti řídí při výběru výrobce. S důrazem na tyto kritéria byl jako cíl práce vytvořen soubor opatření vedoucích ke zlepšení postavení výrobků Siemens u elektroprojektantů. Realizací těchto opatření dojde k výraznému zlepšení vztahů s elektroprojektanty a tím i získání velkého množství nových zákazníků.
Brand name, jeho tvorba a oceňování
Hudcová, Lucia ; Pernica,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca je zameraná na problematiku tvorby a oceňovania brand name spoločností. V teoretickej časti objasňuje náplň samotného pojmu brand name a formuluje metódy a postupy v procese tvorby a ocenenia značky na základe súvisiacich teoretických východísk. Taktiež je práca zameraná na rolu brandu vo formulácii marketingových stratégií. V praktickej časti je vykonaná analýza súčasného stavu v ČR a analýza brandu konkrétnej spoločnosti NetWings solutions s.r.o. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť vybranej spoločnosti ďalšie postupy v procese udržania a ocenenia brandu na základe vykonaných analýz.
Problematika ohodnocení vybraného podniku
Peloušek, Jiří ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice ohodnocování podniku a implementaci teoretických poznatků získaných pomocí různých metod do specifických podmínek akciové společnosti CS Expres, která se zabývá přepravou kusových zásilek. Praktická část práce je zaměřena na finanční a strategickou analýzu firmy. Návrh ohodnocení společnosti je proveden pomocí teoretických metod, ale také stanovením specifických kritérií podle nichž lze odhadnout reálnou cenu firmy.
Návrh koncepce oslovení projektantů
Halvová, Darja ; Bayer, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce na oslovení elektroprojektantů divizí Automatizace a pohony společnosti Siemens, s. r. o. Skutečný stav ve firmě byl prozkoumán SWOT analýzou. Pomocí dotazníkového šetření byly určeny hlavní kritéria, podle kterých se elektroprojektanti řídí při výběru výrobce. S důrazem na tyto kritéria byl jako cíl práce vytvořen soubor opatření vedoucích ke zlepšení postavení výrobků Siemens u elektroprojektantů. Realizací těchto opatření dojde k výraznému zlepšení vztahů s elektroprojektanty a tím i získání velkého množství nových zákazníků.
Analýza trhu a možnosti zavedení nových produktů
Poul, Jaroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Tuza, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou trhu cigaret. Cílem je definovat trh a nalézt vlastnosti, které jsou pro něj charakteristické. Dále práce poskytuje pohled střední firmy na trh, který je ovládán několika dominantními hráči, zjišťuje její postavení a možnosti zavedení nových značek s omezenými rozpočty v tak regulovaném prostředí, jako je tabákový průmysl.
Ocenění ochranné známky
Menšíková, Tereza ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Svačina, Pavel (oponent)
Práce pojednává o ocenění ochranné známky společnosti ProLesk s.r.o. V teoretické části je rozebráno marketingové a právní pojetí ochranné známky a ukázány různé metody ocenění. Marketingový přístup je založen na vztahu zákazník - produkt. V právním přístupu hraje hlavní roli registrace ochranné známky v národním či mezinárodním registru. V praktické části je propočtena hodnota ochranné známky u konkrétního podniku, a to na základě dvou metod - licenční analogie a metoda nadměrného zisku.
Strategické umístění švýcarských firem na trhu v České republice - jaký význam má pro ně "Swissness"
Vehovská, Martina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Kopalova, Helena (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám velmi aktuálním pojmem Swissness. Jako celek je Swissness celosvětově jednou z mála úspěšných národních značek. Zaměřila jsem se na Swissness v České republice a především na to, jak Swissness chápou a využívají švýcarské firmy na našem trhu. Dalším významnou část práce tvoří pojem Positionierung. Ukazuje nám možnosti, které existují pro umístění firem na trhu. Swissness-Positionierung nám potom nabízí 4 možnosti umístění na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.